.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمين و زمينه مازندران مهم‌ترين بستر براي كار مضاعف

آيت‌الله عبدالله جوادي آملي گفت: زمين و زمينه مازندران مهم‌ترين بستر براي كار مضاعف است.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، آيت‌الله عبدالله جوادي آملي در جمع اعضاي شوراي فرهنگ عمومي استان مازندران با تاكيد بر اينكه نامگذاري سال مضاعف يك رهنمود قرآني است، تصريح كرد: براي برطرف كردن نيازهاي داخلي و خنثي‌كردن نقشه‌هاي دشمنان خارجي به همت و كار مضاعف نياز داريم.

وي با در این جلسه که ایت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ،طاهایی، استاندار مازندران به همراه اعضای شورای فرهنگ عمومی و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتندضمن تأكيد بر اينكه نيازهاي داخلي را همت مضاعف برطرف مي‌كند، خاطرنشان كرد: دشمنان خارجي با كار مضاعف نااميد مي‌شوند.

استاد برجسته حوزه علميه قم با برشمردن توانمندي‌ها و قابليت‌هاي طبيعي و اقتصادي استان مازندران بيان داشت: در استان زرخيزي زندگي مي‌كنيم كه زمين و زمينه مساعد براي رشد و توسعه را دارد.
آيت‌الله جوادي آملي با يادآوري اين نكته كه زمين و زمينه مازندران مهم‌ترين بستر براي كار مضاعف است، تصريح كرد: در مسائل درون مرزي بايد با محبت با همديگر زندگي كنيم و بايد طوري باشيم كه دشمن فكر حمله به ايران را نداشته باشد.

استاد حوزه علميه قم با برشمردن پيام استواري قرآن به مسلمانان اظهار داشت: اگر اوباما خيال مي‌كند كه مي‌تواند با بمب اتم به جنگ ايران بيايد بايد بداند كه پيام قرآن استواري و مقاومت است.
آيت‌الله جوادي آملي بيان داشت: آمريكا بايد بفهمد كه ملت ايران مثل رشته كوه البرز از كشورش دفاع مي‌كند.

وي از ملت ايران به عنوان يك كوه ياد و تصريح كرد: اوباما نمي‌تواند با كوه در بيفتد.

آيت‌الله جوادي آملي با برشمردن بخشي از قابليت‌هاي مازندران در بعد از انقلاب اسلامي و حماسه هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان كرد: مازندران قبل از حماسه هشت سال دفاع مقدس دو سال نيز در مقابل منافقان ايستادگي كرده و اين از بزرگواري ملت ايران و مازندراني‌ها است.
آيت‌الله جوادي آملي با تأكيد بر اينكه براي حل نيازهاي برون مرزي به كار مضاعف نياز داريم،

اظهارداشت: همت مضاعف كشور را به استقلال مي‌رساندولی كشوري كه امكانات دارد، ولي مستقل نباشد، همت مضاعف ندارد.

استاد حوزه علميه قم با برشمردن بخشي از شاخصه‌هاي ارتقاي فرهنگ عمومي بيان داشت: فرهنگ عمومي را بايد عابدانه، زاهدانه و به صورت ويژه‌تر عارفانه اداره كنيم.
اعضاي شوراي فرهنگ عمومي استان مازندران امروز با حضرت آيت‌الله سيد جعفر كريمي نيز ديدار كردند.

نماز ظهر و عصر مديران مازندراني به امامت آيت‌الله جوادي آملي اقامه شد و ساعت ۱۷ عصر امروز قرار است مديران مازندراني به اتفاق اعضاي شوراي فرهنگ عمومي استان با طلاب و علماي مازندراني مقيم قم ديدار كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.